فلزیاب فلزیاب تصویری

قیمت انواع فلزیاب

فلزیاب فلزیاب تصویری

قیمت انواع فلزیاب

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 فلزیاب تصویری در دسته فلزیاب هایی قرار می‌گیرد که با تعیین نوع تنظیمات در مدار اصلی فلزیاب تصویری و برنامه نرم‌افزار فلزیاب تصویری عمل تفکیک طلا یا انواع فلزات از دیگر منابع و مواد معدنی و سنگ‌ها یا کانی‌های دارای وضعیت مشابه هدف اصلی یا طلا را تشخیص داده و بصورت لکه رنگ منظم و نامنظم در کنار انواع لکه رنگ مجزا آشکار نماید، و این عمل در دستگاه فلزیاب تصویری کاربرد داشته یا بدست می‌آید که آن Metal detector برای تشخیص و عملکرد فلزات یا طلا از طریق فرکانس عمل نماید زیرا فرکانس طلا یا فرکانس فلزات شکل گرفته از انرژی درونی طلا یا فلزات می‌باشد که وابسته به ملوکول درونی طلا یا فلزات است و وجود میدان الکتریکی در کنار مغناطیس موج الکترومغناطیس را شکل داده که ازآن فرکانس طلا یا فرکانس فلزات پدید می‌آید که برای فلزیاب فرکانس القایی یا فلزیاب جذبی با تنظیمات تفکیک و تشخیص EDIT یا VDI DISC و سطح و حجم ترشهولد THRESHOLD یا تارگت ایکس TARGET X قابل تشخیص می‌باشد.

تصویری از مدل لکه رنگ

نوع دیگر سیستمهای تصویری لکه رنگی می‌باشد که اهداف و تغییرات را به صورت لکه رنگ نشان می‌دهد که شرایط لکه رنگ مانند همان شرایط تصاویر و اعداد قراردادی در مدل فرکانسی جذبی را درار هست با این تفاوت که لکه رنگ با چند نوع رنگ در پس زمینه ظاهر می‌گردد و هر سیستم در نرم‌افزار مختصاتی خود تنظیمات فیلتر مخصوص خود را دارا می‌باشد که در آموزش آن نرم‌افزار بیان گردیده است و بعضی نرم‌افزارها مختصاتی که بر روی صفحه نمایشگر یا ال سی دی یا کامپیوتر نصب می‌گردد قابلیت بهره‌برداری را دارا می‌باشد.

نوع رنگها در سیستمهای لکه تصویری

هر طراحی بنابر نوع طراحی خود امکان دارد رنگ خاصی را انتخاب نماید که عمدتاً رنگ کلی در این برنامه‌ها رنگهای قرمز، سبز، آبی، زرد و سفید می‌باشد.  رنگ به صورت رنگهای قرمز، سبز، آبی، زرد و سفید و لکه‌ها به نسبت طراحی نوع برنامه و رنگ‌ها ظاهر می‌گردد. در بعضی مواقع لکه رنگ پدید آمده روشن‌تر یا پر رنگتر از رنگ پس زمینه که اکثریت زمینه را گرفته یا دارا است ظاهر می‌گردد؛ و امکان اینکه تصویر یا صدا یا حرکت آنتن برای اهداف غیر آهنی، دقیقاً در مرکز هدف توسط سیستم ثبت و مشخص نگردد، وجود دارد. 

فلزیاب تصویری رنگ اسکن

فلزیاب تصویری با لکه رنگ های متفاوت میتواند وضعیت هدف را در اسکن مشخص نماید و رنگ اسکن فلزیاب تصویری که بصورت رنگ پس زمینه و رنگ لکه رنگ میباشد از تفاوت وضعیت صحنه کار میباشد و شرایط تشخیص طلا یا فلزات با لکه رنگ های متفاوت مربوط به فلزیاب تصویری فرکانسی با تفکیک عدد VDI در ادیت EDIT و ترشهولد THRESHOLD سطح و حجم میباشد که این اجازه را به وضعیت مدار فلزیاب فرکانسی می دهد که بتواند انواع امواج الکترو مغناطیس از دیگر منابع را طبق انرژی فرکانس طلا یا فلز تعیین شده را جداگانه تشخیص داده و مشخص نماید و به همین دلیل در اینگونه فلزیاب تصویری لکه رنگ ها میتواند برای یک فلز یا طلا متفاوت باشد چون خود را با شرایط صحنه کار و وضعیت هدف یا طلا سازگار نموده تا طلا یا هدف مورد نظر را در دید خود قرار داده و این اثر تغییر یا تفاوت رنگ لکه رنگ بیشتر برای این پدید می آید که این نوع فلزیاب تصویری فرکانسی عوامل ایجاد کننده اثر منابع و مواد معدنی یا ذرات مزاحم را در تفکیک از دید فلزیاب تصویری فرکانسی خارج نموده ولی انرژی فرکانس طلا یا فلز را تشخیص داده و هدف یا طلا را بصورت لکه رنگ منظم بخصوص در صحنه کار اصلی مشخص مینماید.

منبع: ویکی پدیا

  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

فلزیاب وسیله‌ای است که برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی و یا گم شده درون زمین، دیوار یا اجسام دیگر به کار گرفته می‌شود.

دستگاه فلزیاب‌ها میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می‌کنند. زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آنرا آشکار و اطلاع می‌دهد. هر چقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشند عمق کشف فلز بیشتر خواهد بود. عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به اندازه، شکل و جنس فلز تغییر می‌کند کمتر یا بیشتر می‌شود.

انواع فلزیاب

فلزیاب‌های تفریحی (VLF)

این دسته فلزیاب‌ها که معمولاً خیلی سبک و بوده و دیسک آنها کوچک (دیسک استاندارد آنها ۲۵ سانتی‌متر) می‌باشد و عمق کاوش فلز آنها نیز معمولاً کمتر از یک متر می‌باشد. به این معنی که یک فلز به شکل مربع به اندازه ۱متر در ۱متر را حداکثر می‌تواند از فاصله یک متری پیدا کند. دستگاه فلزیاب‌ های تفریحی برای پیدا کردن فلزات در سطح خاک طراحی شده‌اند. این نوع فلزیاب‌ها دارای صفحه نمایشگری دیجیتالی و پیشرفته می‌باشند. فلزیاب‌های تفریحی که دارای نمایشگر دیجیتالی می‌باشند قدرت تفکیکی تفریابا برابر با ۸۰٪ دارند. به این منظور که می‌توانند فلزات آهنی را از فلزات غیرآهنی با دقت ۸۰ درصد جدا کنند.

فلزیاب‌های پیشرفته‌ای (PI)

فلزیاب‌های پیشرفته، قدرت بسیار بیشتری نسبت به دیگر فلزیاب‌ها دیگر را دارا می‌باشند. فلزیاب‌های پیشرفته دارای وزن نسبتاً سنگینی هستند زیرا که در آنها به یلت مصرف مضاعف برق از باتری‌های اسیدی مشابه موتورسیکلت استفاده شده. و معمولاً خود فلزیاب یا باتری آنها یا هر دوی آنها به کمر بسته می‌شود. فلزیاب‌های پیشرفته قدرت تفکیک زیادی ندارند و نمی‌توانند فلزهای آهنی را از غیر فلزی جدا کنند و هر فلز یا آلیاژی را ببینند اطلاع می‌دهند. فلزیاب‌های پیشرفته مانیتور ندارد و ساده می‌باشند.

فلزیاب‌های صنعتی

از فلزیاب‌های صنعتی در صنعت‌های مختلف مثل فرش ماشینی-و صنایع بسته بندی- چوب بری و کارخانه‌ها استفاده می‌شود.

فلزیاب‌های با امکان فرستنده و گیرنده (TR)

فلزیاب‌های فرستنده – گیرنده از یک عدد دیسک فرستنده در جلو و یک دیسک گیرنده در انتها دستگاه که معمولاً به شکل مربع می‌باشند تشکیل شده‌اند. فلزیاب‌های فرستنده / گیرنده قدرت تفکیک ندارند و فقط برای پیدا کردن فلزات بزرگ مانند لولهٔ آب و رگه‌های بزرگ فلزی طراحی شده است وگاهی انبوه یاب گفته می‌شود. کار کردن با این فلزیاب هاسخت بوده و به دلیل دشوار بودن تنظیمات فلزیاب – – گم کردن هدف –اشتباهات زیاد – استباه در تعیین محل دقیق فلز – از فروش عمومی زیادی برخوردار نبوده.

منیع: ویکی پدیا

  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

دستگاه فلزیاب GPX 5000 NEW یکی از برترین دستگاه های فلزیاب و طلایاب میباشد که محصول شرکت مینلب (Minelab) و ساخت کشور استرالیا میباشد. تکنولوژی MPS بکار رفته در آن با عملکرد بالا و قابلیت کارکرد بسیاری از گزینه های کویل جستجو باعث می شود که GPX 5000 مورد توجه جدی کاوشگران قرار گیرد.
GPX 5000 یک معیار بالا در تکنولوژی تشخیص طلا میباشد که با استفاده از فن آوری های منحصر به فرد Minelab، سنسورهای چند دوره ای (MPS)، تکنولوژی ولتاژ دوگانه (DVT) و هماهنگ سازی زمان بندی هوشمند الکترونیکی (SETA)، GPX 5000 با کارایی بالا می تواند طلا بیشتری را نسبت به آشکارسازهای مارک دیگر پیدا کند. این دستگاه فلزیاب با ویژگی‌ها و عملکردهای شگفت آور خود نه تنها نسبت به انواع قبلی خود، GPX 4500، برتری دارد بلکه در دسته و گروهی مخصوص به خود قرار دارد.

تکنولوژیهای خاص GPX 5000 عبارت از حس کردن چندین دوره‌ای (MPS)، تکنولوژی ولتاژ دوگانه (DVT)، و تنظیم زمانبندی الکترونیکی هوشمند (SETA) می‌باشد. دستگاه GPX 5000 دارای عملکرد بالا قادر به یافتن میزان طلای بیشتری نسبت به انواع قبلی می‌باشد. شما با این دستگاه فلزیاب می‌توانید قطعات کوچک فلزات که کمتر از گرم وزن دارند و یا قطعات بسیار بزرگی که با دیگر دستگاه‌ها مشخص نمی‌شوند و اشیایی بین این اندازه‌ها را بیابید.

 

قطعات الکترونیکی پیشرفته جدید، خاکها/ زمانبندیهای جدید و میزان بسیاری از ویژگی‌ها با توانایی GPX افسانه ای ترکیب شده است تا بتواند میزان کانی شدن و معدنی شدن زمین را مشخص نماید و از نظر عمق برتری قابل ملاحظه‌ای بردیگر دستگاه‌ها داشته باشد.
به کارگیری ویژگی‌ها، عملکرد‌ها و صنعت خاص و منحصر به فرد در این دستگاه سبب شده است که تکنولوژی ثبت شده تضمین نماید که ردیاب های GPX می‌توانند به طور آرام و آهسته در میان شرایط زمین بسیار سخت نیز نفوذ نمایند، درحالیکه هنوز عمق زیاد و حساسیت بالا نسبت به قطعات فلزات را نیز دارا می‌باشند. متخصصین و حرفه ای‌ها آگاهی دارند که دستگاه های GPX قادر به تشخیص دادن و یافتن طلا درعمقی بیشتر از بقیه دستگاه ها، و در تمامی شرایط زمینی می‌باشند.
به این دلیل ما با اطمینان بیان می‌کنیم که دستگاه GPX از نظر عمق دارای برتری و مزیت می‌باشد.

 

تنظیمات مخصوص دستگاه:

با زمانبندی هایی بیشتر از قبل، ۸ زمانبندی موجود در GPX 5000 تغییرات دیجیتال و پردازش الکترونیکی در ردیاب را تغییر می‌دهد.
هر زمانبندی برای عملکرد مطلوب و بهینه تحت شرایط خاص طراحی شده است، این بگونه ای است که گویا شما هر زمانی که زمانبندی و تنظیم خاص و جدیدی را انتخاب می‌کنید یک دستگاه متفاوت در اختیار دارید.
این دستگاه برای متخصصین عتیقه جات و جستجوگران جواهرات که بهترین را درخواست می‌کنند و می‌خواهند که اشیا و اهداف را در بیشترین عمق بیابند بهترین گزینه می‌باشد.

 

کارکردن با دستگاه:

کارکردن با آن برای افراد مبتدی و تازه کار و نیز برای متخصصین راحت و آسان می‌باشد.
شما می‌توانید دستگاه را روشن کرده و با ۶ حالت و وضعیت جستجوی از پیش تنظیم شده کارخانه و یا عملکردهای اتوماتیک جستجوی خود را آغاز نمایید.
وقتی که درجستجوی طلا می‌باشید به بهترین نوع دستگاه نیاز دارید.
اگر به دنبال بهترین دستگاه طلا می‌باشید نیازی نسیت که دیگر به دنبال دستگاهی خوب و عالی باشید.

منبع:

  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

دستگاه فلزیاب و گنج یاب TECNIS 12000

این دستگاه از محصولات شرکت Conrad آلمان بوده و یکی از جدیدترین توسعه ها در زمینه فلزیاب های حرفه ای میباشد و از حساس ترین و مطمئن ترین فلزیاب هایی است که توسط متخصصین این فن ارائه شده است. این دستگاه یک فلزیاب برد بلند صد در صد حرفه ای با قابلیت تفکیک بین طلا و نیکل و فلزات آهنی میباشد .
این دستگاه فلزیاب همانند دیگر فلزیاب هائی که با سیستم Plse indiction کار میکنند از توانائی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و با ایجاد میدان مغناطیسی مول لوپ جستجوگر خود قادر است بر اساس توان میدان ایجاد شده فلزات مختلف را بر حسب بزرگی و عمق آنها در زیر زمین به سهولت کشف و سپس تفکیک نماید همچنین به سهولت میتوان آنرا در هر نوع زمین و تحت هر شرایطی که معمولا فلزیاب های دیگر قادر به کار در این گونه شرایط نیستند بکار برد حتى لوپ کاوشگر ضد آب آنرا میتوان مستقیما در آب شیرین و یا آب شور مورد استفاده قرار داد .

در این دستگاه فلزیاب امکان طبقه بندی (تفکیک) طلا با سایر فلزات فراهم شده است.
در این دستگاه جهت کاوش فلزات از سیستم پالسی استفاده میشود که وجود مسائلی از قبیل آب نمک – خاک مغناطیسی – و تغییرات در دمای هوا و غیره … در کارکرد قسمت های الکترونیکی دستگاه هیچ خللی وارد نخواهد کرد .
بنابراین این دستگاه مطمئن ترین دستگاه برای یافتن اشیاء فلزی در عمق های بسیار زیاد میباشد .

کیفیت دستگاه فلزیاب

این دستگاه فلزیاب با کیفیت و تخصص بسیار بالا میباشد و طوری طراحی شده است که هم میتوان از لوپ های کوچک استفاده کرد و هم از لوپ های بزرگ .
لوپ های بزرگ برای ردیابی اشیاء فلزی در عمق های زیاد به کار میرود که ترجیحا بهترین و مناسب ترین لوپ برای استفاده لوپ ۱*۱ متر میباشد .
این سیستم به دلیل میدان مغناطیسی قوی و رسوخ کننده ای که در عمق ایجاد میکند برد زیادی را در مقابل اشیاء فلزی غیر آهنی ارائه می دهد .
دستگاه هنگام کاوش از طریق میتر (عقربه) دستگاه اندازه گیری روی صفحه جلوی دستگاه با حرکت آن به سمت راست از وجود اشیاء فلزی زیر زمین آگاه میشویم .
این دستگاه همچنین صدای بوقی دارد که میتوان آن را از طریق بلندگو و یا هدفون شنید عمق های بدست آمده در آزمایش های هوائی دقیقا با عمق های زمینی یکسان میباشد .

دستگاه فلزیاب, قیمت فلزیاب, فلزیاب حرفه ای

کارکرد دستگاه فلزیاب :

دستگاه فلزیاب TECNIS 12000 بر اساس سیستم پالسی تولید شده است که نخست پالس های مغناطیسی کوتاه و پر قوت از طریق لوپ جستجوگر پخش میشوند این پالس های مغناطیسی جریان های دایره ای شکل تولید میکنند که به سمت شی فلزی هدایت میشوند این جریان های دایره ای شکل در شی فلزی نگه داشته میشوند و پس از این که پالس مغناطیسی تولید شده توسط لوپ جستجو گر قطع شود این جریان های دایره ای شکل در شیء فلزی از بین میروند به همین دلیل است که امکان کاوش آن جریان های دایره ای شکل به هنگام تاخیر زمان دریافت کننده دستگاه که از این پس همان لوپ های جستجوگر به عنوان لوپ های گیرنده عمل میکنند وجود دارد .
یک مدار الکترونیکی نسبتا پیچیده ای لازم است تا بتواند تغییرات ولتاژی خیلی کوچک را کاوش کند و همچنین باید آن علامت خاص را از امواج مزاحم دیگر نیز جدا کند این علامت باید تقویت شود تا کنترل نوسان ولتاژ به وجود آید که در نتیجه هنگامیکه فلزی در میدان و یا نزدیک لوپ جستجوگر قرار داشته باشد علامتی صوتی را از طریق بلندگو های داخل گوشی هدفون پخش میکند.

جریان های دایره ای شکل که در یک شی فلزی تولید میشوند و توسط میدان اولیه پالسی تولید شده است به دلایل مختلفی از بین میروند که البته بستگی به میزان قابلیت هدایت آن شی فلزی نیز دارد.
بنابراین مدار طبقه بندی دستگاه بر روی دستگاه اندازه گیری به شما قابلیت هدایت شیء فلزی کاوش شده را نشان میدهد این به شما آگاهی لازم در مورد نوع فلز را میدهد بعلاوه آنکه صدای صوتی نیز پخش میشود که کار را برای تعیین کردن مکان دقیق و اندازه شیء فلزی آسان میکند.

مزایا این دستگاه فلزیاب:

دستگاه فلزیاب TECNIS 12000 دارای خصوصیت ها و ویژگی های زیادی است که آنرا از سایر دستگاه های پالسی متمایز میسازد از جمله مزایای مهم این دستگاه دارا بودن کلید تفکیک جداگانه برای هر لوپ قابل نصب روی دستگاه بصورت جداگانه و مجزاست که با چرخش روی سلکتور عمل تفکیک را انجام میدهد .
سیستم پالسی فوائد بسیار زیادی دارد از جمله قابلیت استفاده از لوپ های با قطرهای بزرگ و قدرت فرستندگی بالا مخصوصا زمانیکه شما به کاوش در عمق مشغول هستید هر گونه لوپی را با هر اندازه و شکل را با تنظیم کلید مخصوص آن میتوان به دستگاه وصل کرد.
سیستم توانائی کاوش در عمق را با هرگونه لوپی به شما میدهد وقتی شما قطر لوپتان را زیاد کنید حساسیت به اشیاء بزرگتر نیز بیشتر خواهد شد و در همان زمان به اشیاء کوچکتر حساسیت کمتری نشان خواهد داد.

دستگاه فلزیاب, قیمت فلزیاب, فلزیاب حرفه ای

ویژگی های دستگاه فلزیاب و گنج یاب TECNIS 12000:

این مسئله به شما زمانیکه به دنبال اشیاء بزرگتر هستید و نمی خواهید به دنبال اشیاء کوچک باشید کمک زیادی خواهد کرد لوپ های بزرگ تا اعماق را کاوش میکند این توانائی کاوش در عمق چه اشیاء آهنی و چه اشیاء غیرآهنی فقط از طریق سیستم پالسی امکان پذیر است.
فلزیاب های دیگر تحت تاثیر شرایط زمین و خاک قرار میگیرند و بنابراین عمق کاوش کمی را ارائه میدهند .
دستگاه قادر به یافتن مکان شیء فلزی در هوا به همان اندازه ای که در زمین قادر است میباشد و همچنین حساسیت دستگاه به فلزات غیرآهنی مخصوصا طلا بسیار بالا میباشد و با داشتن امکان تفکیک فلزیایی بی نظیر میباشد .
از دیدگاه متخصصان ساخت دستگاههای فلزیاب بهترین دستگاه از لحاظ کارائی و جواب دهی ساده ترین آن از لحاظ استفاده میباشد که در ساخت دستگاه این موضوع رعایت شده است .

 

  • حساسیت بالا نسبت به انواع فلزات
  • قابل اطمینان با استفاده آسان و ساده
  • نقطه یابی دقیق با لوپ های بزرگ
  • کاوش آسان و موثر مناطقی با مساحت زیاد
  • کارکرد در زمین با سطحی ناهموار
  • ساختمان مکانیکی محکم و بادوام
  • وجود لوپ های گوناگون برای کاوش
  • واکنش سریع صوتی همراه با کنترل نوسان ولتاژ و نمایشگر وضعیت شارژ باطری روی پانل جلوی دستگاه
  • لوپ های قابل استفاده جستجوگر ضد آب
  • داشتن کلید تفکیک جهت انجام عمل تفکیک با هر لوپ بصورت تنظیم اتوماتیک
  • داشتن کیف مقاوم
منبع:
  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

فلزیاب ROVER UC

دستگاه فلزیاب ۳D سری Rover نه تنها فلزیاب های ساده با خروجی صوتی هستند بلکه دارای امکان ایجاد گرافیک سه بعدی عالی از زیر زمین نیز در آنها تعبیه شده است. با توجه به فن آوری تک سنسور، این نوع فلزیاب ها ، به طور مطلوب برای شناسایی اشیاء پنهان قابل استفاده هستند.
Rover UC یک نسل جدید از تکنولوژی تشخیص فلز است که اجازه دهید ما یک فلزیاب جستجوی عمیق جدید ارائه دهیم که کوچکتر، سبک تر و جمع و جور تر است از  هر فلزیابی است که قبلا ساخته شده است. برنامه نویسی دستگاه  توسط یک تلفن هوشمند کنترل می شود و بدون نیاز به کامپیوتر برای مشاهده موارد ذخیره شده.

Rover-UC

فلزیاب Rover UC بر مبنای تکنولوژی پیشرفته، مطمئن و قدرتمند مجموعه Rover میباشد که در آن بسیاری بسیاری از موارد بهتر و پیشرفته تر از بقیه می باشد. بنابراین فلزیاب چندکاره Rover UC قادر به تشخیص موقعیت و مکان اشیای مدفونی مانند طلا، نقره، جعبه و صندوقهای مدفون، حفره ها ، تونلها و مقبره ها می باشد که باعث شده است فلزیاب های Rover UC برای پیداکردن گنج های مخفی و پنهان شده مناسب می باشد.

 

مزایا و ویژگی های مهم این دستگاه:

  • کوچک،سبک بودن و شباهت آن به عصای پیاده روی
  • این دستگاه شبیه به یک عصای پیاده روی بوده که با  رادیوی FM و یک تلفن هوشمند به عنوان کنترل کننده فلزیاب عمل می کند که نمودارهای سه بعدی را نشان می دهند.
  • بدون نیاز به کامپیوتر
  • قادر به تمایز بین فلزات آهنی و غیر آهنی
  • از قبل برنامه ریزی شده و آماده کار
  • دارای باتری های استاندارد (باتریهای AA که همه جا موجود می باشند).

 

فلزیاب Rover UC شبیه به عصای پیاده روی می باشد و جستجو در مناطقی که با فلزیابهای معمول دیگر قادر به جستجو در آن نمی باشید را ممکن می سازد. شما می توانید با این دستگاه مکانهایی را که قبلا قادر به جستجو در آن نبودید را اسکن کنید. طول این عصا و چوبدستی می تواند تنظیم شود زیرا دارای مکانیسم تلسکوپی بوده و همچنین با رادیو FM کار میکند. بنابراین این فلزیاب به عنوان یک عصای پیاده روی چندرسانه ای که بطورکامل اشیای پنهان شده را شناسایی میکند مورد استفاده قرار می گیرد. به خاطر پردازشگرهای مدرن و اجزای ذخیره انرژی آن، دو باتری استاندارد AA برای تامین انرژی این فلزیاب کافی می باشد.

 

نرم افزار:

Rover-UC

نرم افزار سه بعدی برای بررسی اندازه گیریهای نموداری که بطور کامل در تلفن انجام میشود و شما برای بررسی داده ها هیچ نیازی به کامپیوتر نمی باشد، همچنین وزن کمتری دارد. براساس قدرت پردازش تلفنهای همراه امروزی مهندسین و برنامه نویسان نرم افزارها یک اسکنر سه بعدی که براحتی قابل استفاده است را تولید نموده اند. این دستگاه تمامی چیزهای لازم برای پردازش سریع و موثر را دارا می باشد. به خاطر صفحه نمایش لمسی این دستگاه شما می توانید تمامی نمودارها و تصاویر سه بعدی را چرخانده، زوم کرده و اندازه آنها را با انگشت خودتغییر دهید.
این دستگاه تلفن و برنامه OKM به زبانهای زیر موجود می باشد:
ورژن A : انگلیسی، فرانسوی، هلندی، اسپانیایی، ترکی، ایتالیایی
ورژن B: انگلیسی، فرانسوی، فارسی، عربی

این تلفن هوشمند بدون قفل حمل می شوند بنابراین اگر شما سیم کارت خود را در تلفن Android بدون قفل قرار دهید نه تنها می توانید با دستگاه Rover UC منطقه را اسکن نمایید بلکه میتوانید به عنوان یک تلفن عادی نیز آنرا به کارگیریدکه دارای تمامی کاربردهای موبایل ازجمله دسترسی به موبایل، تماس، و برنامه های نصب شده دیگر در موبایل می باشد.

این دستگاه همانند تمامی فلزیابهای سری Rover دارای کاربرد راحت و آسان و طراحی خوبی می باشد. به خاطر وزن کم آن که حدود ۰٫۶۵ توانید آنرا به هرجایی که می خواهید ببرید. شما تنها با استفاده ازیک دکمه می توانید تمامی حالات عملکردی را کنترل نمایید.

 

این دستگاه دارای حالات کار زیر می باشد:

– مغناطیس سنج تصویری برای نشان دادن محل اشیای فلزی فرومغناطیسی واقع در زیر زمین
– اسکن های سه بعدی با دستورالعمل و حالات تکانهای اتوماتیک (اسکنهای ۳بعدی منطقه با بررسی های سه بعدی مستقیم روی تلفن).

تمایز و تشخیص تصویری فلزات بین فلزات آهنی و غیر آهنی
تمامی اندازه گیریها و اسکنها فوراً و در محل آنالیز می شوند
درصورت لزوم می توانید تمامی تصاویر را برای بررسیهای لازم در تلفن ذخیره ویا مجدداً باز کنید.
برای افرادی که می خواهند از کامپیوتر استفاده کنند، تصاویر اسکن شده این دستگاه با نر م افزار۳بعدی visualizer مطابقت دارد. داده های بررسی شده این فلزیاب می تواند توسط کابل USB تلفن به هرکامپیوتری منتقل می شود. پس از انتقال داده ها اسکنها می توانند با نرم افزار visualizer 3D آنالیز شوند. این ممکن می سازد که اطلاعات دقیق و درستی در مورد اندازه اشیای مدفون داشته باشید. اسکنهای خوب و درست می توانند شکل و فرم درستی از اشیا را در زمان اسکن کردن نشان دهندو در حالت تشخیص بالا (High definition mode) آنرا ثبت نمایند.

  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

فلزیاب فیوچر ای FUTURE I 160 بر اساس یک روش پالس الکترومغناطیسی که می تواند برای انتخاب ناهنجاری ها در منطقه هدف مورد استفاده قرار گیرد،عمل میکند.
بدین ترتیب دستگاه فلزیاب قادر به شناسایی ویژگی های طبیعی مانند کانالها،حفره ها،سطح آب های زیرزمینی و همچنین گلوله ها یا اشیاء دفن شده مانند لوله ها،مخازن، جعبه ها و … می باشد.

فلزیاب فیوچر ای FUTURE I 160 یک دستگاه حرفه ای با شانزده برابر بهتر بودن در مقایسه با دستگاه های Rover و Walkabout است. از آنجا که از پروب جمع و جور است، نه تنها مناسب برای استفاده در زمین های مسطح. علاوه بر نمایش معمولی گرافیکی، این دستگاه دو تخصص دیگر را ارائه می دهد. ابتدا یک گرافیک زنده افقی وجود دارد که بلافاصله بر روی صفحه نمایش اشیاء دفن شده را نشان می دهد. دوم شما می توانید یک گرافیک سونوگرافی مشخص را ایجاد کنید.

با توجه به تعادل زمین در تکنولوژی یکپارچه ریزپردازنده، اندازه گیری عمق و ذخیره سازی اطلاعات توسط فلزیاب فیوچر ای FUTURE I 160 انجام خواهد شد. ارزیابی انجام می شود در کامپیوتر که در آن منطقه اسکن شده را می توان در یک گراف سه بعدی تجزیه و تحلیل.

فلزیاب فیوچر ای FUTURE I 160 می تواند ساختارهای مختلف زمین و ویژگی های طبیعی زمین را شناسایی کند. این ابزار اندازه گیری حرفه ای با یک آنتن چند سنسور که عرض آن ۵۰ سانتی متر است. در داخل ۱۶ سنسور چند نقطه ای بیضوی (EAMS) با وضوح ۰٫۰۱۵ وات و نرخ نمونه برداری ۵۰ هرتز است. این آرایه چند سنسور بسیار منحصر به فرد قادر است داده های زمینی اسکن شده را در یک نمایشگر گرافیکی در نرم افزار Visualizer 3D نشان دهد.
بنابراین دستگاه قادر به تشخیص ساختارهای مختلف و ویژگی های طبیعی زمین مانند برای مثال است:

  • منابع آب
  • قوطی فلزی، مخازن، جعبه
  • لوله های فولادی و لوله های آب
  • حفره ها ، غار ها و مقبره ها


فلزیاب فیوچر ای FUTURE I 160 ابزار اندازه گیری حرفه ای با آنتن با رزولوشن بالا ۵۰ سانتی متر است.
 فلزیاب فیوچر ای FUTURE I 160 در مقایسه با فلزیاب فیوچر Future 2005 با آنتن ۱۰۰ سانتی متر چگالی چهار برابر اندازه داده های اندازه گیری شده دارد. این دستگاه فلزیاب در مقایسه با نمایشگر زمین با رزولوشن ۱۶ برابر آن، برای استفاده های حرفه ای باستان شناسی و صنعتی مناسب است. این واقعیت نیز در بازنمایی گرافیکی در نرم افزار Visualizer 3D دیده می شود.

 

ویژگی ها:

فلزیاب,خرید فلزیاب,قیمت فلزیاب

فلزیاب,خرید فلزیاب,قیمت فلزیاب

  • سنسورهای Future I-160 3D Graph16 برای ۱۶ برابر رزولوشن
  • مگنتومتر آکوستیک
  • تجزیه و تحلیل گرافیکی در یک کامپیوتر
  • اسکن زمین با وضوح بالا در ۳D
  • تصویر زنده با آنتن دقیق پیمایش عمودی
  • تصویر زنده با آنتن زمین اسکن افقی

با توجه به تکنولوژی یکپارچه ریزپردازنده زمین، اندازه گیری عمق و ذخیره سازی داده ها به وسیله دستگاه به طور خودکار انجام می شود. ارزیابی داده های اندازه گیری شده در کامپیوتر انجام می شود که در آن می توان از طریق نرم افزار ویژوالیزور ۳D، منطقه اسکن شده را می توان در یک گراف سه بعدی مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

فلزیاب فیوچر ای FUTURE I 160

  • mousa shamsaei