فلزیاب فلزیاب تصویری

قیمت انواع فلزیاب

فلزیاب فلزیاب تصویری

قیمت انواع فلزیاب

  • ۰
  • ۰

دستگاه فلزیاب نقطه زن Pulse Power DX 8000

دستگاه فلزیاب Pulse Power بعنوان یکی از جدیدترین دستگاه های فلزیاب در زمینه فلزیاب های پالسی شناخته میشود.
این دستگاه نقطه زن از مطمئن ترین و حساس ترین فلزیاب های حال حاضر میباشد و این سیستم پالسی است که برای جستجوی فلزات در عمق زیاد مناسب است.
مواردی از قبیل آب ، خاک های مغناطیسی ، نمک و تغییرات در دمای هوا در کارکرد قسمت های الکترونیکی این دستگاه فلزیاب خللی وارد نمیکند.

بنابراین میتوان گفت دستگاه فلزیاب نقطه زن Pulse Power ابزاری ست مطمئن برای یافتن اشیا فلزی در عمق های بسیار زیاد حتی در بدترین شرایط محیطی اطراف آن و در کل میتوان گفت این دستگاه ویژگی های جدیدی را ارائه میدهد که آنرا به یکی از نادرترین دستگاه های فلزیاب از نوع پالسی تبدیل کرده است.

دستگاه فلزیاب Pulse Power با داشتن مدار الکترونیکی مخصوص برای استفاده حساس در کاوش مورد استفاده قرار میگیرد.
عمق کاوش این دستگاه فلزباب بین ۲ تا ۸ متر می باشد و قابلیت نمایش عمق هدف با سیستم آنالیز فلزات آهنی و طلا  شما را در یافتن اهداف فلزی و غیرفلزی در اعماق زمین کمک می کند.

ویژگی دستگاه فلزیاب:

دستگاه فلزیاب Pulse Power یکی از دستگاه های شناخته شده در ردیف فلزیاب های حرفه ای می باشد. این دستگاه بصورت کاملا حرفه ای طراحی گردیده است.  Pulse Power را می توان در هر نوع زمین و تحت هر شرایطی که معمولا فلزیاب های دیگر قادر به کار در این گونه شرایط نیستند بکار برد. عمق کاوش این دستگاه ۸ متر می باشد.
در این دستگاه جهت کشف فلزات از سیستم پالسی استفاده شده است که وجود مسائلی از قبیل آب نمک خاک مغناطیسی سنگهای معدنی (پایین تر از ۹۰%) و تغییرات در دمای هوا و غیره در کارکرد دستگاه هیچ خللی وارد نخواهد کرد. بنابراین Pulse Power مطمئن ترین دستگاه برای یافتن اشیاء فلزی در عمق های بسیار بالا می باشد.

کارکرد دستگاه فلزیاب:

دستگاه فلزیاب Pulse Power بر اساس سیستم پالسی تولید شده است که نخست پالس های مغناطیسی کوتاه و پرقدرت از طریق لوپ جستجوگر پخش می شوند این جریان های دایره ای شکل در شی فلزی نگهداشته می شوند و پس از اینکه پالس مغناطیسی تولید شده توسط لوپ جستجوگر قطع شود.

این جریانهای دایره ای شکل به هنگام تاخیر زمان دریافت کننده دستگاه که از این پس همان لوپ های جستجوگر به عنوان لوپ های گیرنده عمل می کنند وجود دارد یک مدار الکترونیکی نسبتا پیچیده ای لازم است تا بتواند تغییرات ولتاژی خیلی کوچک را کاوش کند و همچنین باید آن علامت خاص را از امواج مزاحم دیگر نیز جدا کند این علامت باید تقویت شود تا کنترل نوسان ولتاژ بوجود آید که در نتیجه به هنگامی که فلزی در میدان و با نزدیک لوپ جستجوگر قرار داشته باشد علامتی صوتی را از طریق بلندگوهای داخلی و یا گوشی هدفون پخش می کند.

فروش فلزیاب قیمت فلزیاب اجاره فلزیاب

جریان های دایره ای شکل که در یک شی فلزی تولید می شوند و توسط میدان اولیه پالسی تولید شده است به دلایل مختلفی از بین می روند که البته بستگی به میزان قابلیت هدایت آن شیء فلزی نیز دارد بنابراین مدار طبقه بندی دستگاه بر روی دستگاه اندازه گیری به شما قابلیت هدایت شی کاوش شده را نشان می دهد این به شما آگاهی لازم در مورد نوع فلز را می دهد بعلاوه آنکه صدای صوتی نیز پخش می شود که کار را برای تعیین کردن مکان دقیق و اندازه شیء فلزی آسان می کند.

  • ۹۷/۰۴/۰۷
  • mousa shamsaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی