فلزیاب فلزیاب تصویری

قیمت انواع فلزیاب

فلزیاب فلزیاب تصویری

قیمت انواع فلزیاب

  • ۰
  • ۰

دستگاه فلزیاب و گنج یاب TECNIS 12000

این دستگاه از محصولات شرکت Conrad آلمان بوده و یکی از جدیدترین توسعه ها در زمینه فلزیاب های حرفه ای میباشد و از حساس ترین و مطمئن ترین فلزیاب هایی است که توسط متخصصین این فن ارائه شده است. این دستگاه یک فلزیاب برد بلند صد در صد حرفه ای با قابلیت تفکیک بین طلا و نیکل و فلزات آهنی میباشد .
این دستگاه فلزیاب همانند دیگر فلزیاب هائی که با سیستم Plse indiction کار میکنند از توانائی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و با ایجاد میدان مغناطیسی مول لوپ جستجوگر خود قادر است بر اساس توان میدان ایجاد شده فلزات مختلف را بر حسب بزرگی و عمق آنها در زیر زمین به سهولت کشف و سپس تفکیک نماید همچنین به سهولت میتوان آنرا در هر نوع زمین و تحت هر شرایطی که معمولا فلزیاب های دیگر قادر به کار در این گونه شرایط نیستند بکار برد حتى لوپ کاوشگر ضد آب آنرا میتوان مستقیما در آب شیرین و یا آب شور مورد استفاده قرار داد .

در این دستگاه فلزیاب امکان طبقه بندی (تفکیک) طلا با سایر فلزات فراهم شده است.
در این دستگاه جهت کاوش فلزات از سیستم پالسی استفاده میشود که وجود مسائلی از قبیل آب نمک – خاک مغناطیسی – و تغییرات در دمای هوا و غیره … در کارکرد قسمت های الکترونیکی دستگاه هیچ خللی وارد نخواهد کرد .
بنابراین این دستگاه مطمئن ترین دستگاه برای یافتن اشیاء فلزی در عمق های بسیار زیاد میباشد .

کیفیت دستگاه فلزیاب

این دستگاه فلزیاب با کیفیت و تخصص بسیار بالا میباشد و طوری طراحی شده است که هم میتوان از لوپ های کوچک استفاده کرد و هم از لوپ های بزرگ .
لوپ های بزرگ برای ردیابی اشیاء فلزی در عمق های زیاد به کار میرود که ترجیحا بهترین و مناسب ترین لوپ برای استفاده لوپ ۱*۱ متر میباشد .
این سیستم به دلیل میدان مغناطیسی قوی و رسوخ کننده ای که در عمق ایجاد میکند برد زیادی را در مقابل اشیاء فلزی غیر آهنی ارائه می دهد .
دستگاه هنگام کاوش از طریق میتر (عقربه) دستگاه اندازه گیری روی صفحه جلوی دستگاه با حرکت آن به سمت راست از وجود اشیاء فلزی زیر زمین آگاه میشویم .
این دستگاه همچنین صدای بوقی دارد که میتوان آن را از طریق بلندگو و یا هدفون شنید عمق های بدست آمده در آزمایش های هوائی دقیقا با عمق های زمینی یکسان میباشد .

دستگاه فلزیاب, قیمت فلزیاب, فلزیاب حرفه ای

کارکرد دستگاه فلزیاب :

دستگاه فلزیاب TECNIS 12000 بر اساس سیستم پالسی تولید شده است که نخست پالس های مغناطیسی کوتاه و پر قوت از طریق لوپ جستجوگر پخش میشوند این پالس های مغناطیسی جریان های دایره ای شکل تولید میکنند که به سمت شی فلزی هدایت میشوند این جریان های دایره ای شکل در شی فلزی نگه داشته میشوند و پس از این که پالس مغناطیسی تولید شده توسط لوپ جستجو گر قطع شود این جریان های دایره ای شکل در شیء فلزی از بین میروند به همین دلیل است که امکان کاوش آن جریان های دایره ای شکل به هنگام تاخیر زمان دریافت کننده دستگاه که از این پس همان لوپ های جستجوگر به عنوان لوپ های گیرنده عمل میکنند وجود دارد .
یک مدار الکترونیکی نسبتا پیچیده ای لازم است تا بتواند تغییرات ولتاژی خیلی کوچک را کاوش کند و همچنین باید آن علامت خاص را از امواج مزاحم دیگر نیز جدا کند این علامت باید تقویت شود تا کنترل نوسان ولتاژ به وجود آید که در نتیجه هنگامیکه فلزی در میدان و یا نزدیک لوپ جستجوگر قرار داشته باشد علامتی صوتی را از طریق بلندگو های داخل گوشی هدفون پخش میکند.

جریان های دایره ای شکل که در یک شی فلزی تولید میشوند و توسط میدان اولیه پالسی تولید شده است به دلایل مختلفی از بین میروند که البته بستگی به میزان قابلیت هدایت آن شی فلزی نیز دارد.
بنابراین مدار طبقه بندی دستگاه بر روی دستگاه اندازه گیری به شما قابلیت هدایت شیء فلزی کاوش شده را نشان میدهد این به شما آگاهی لازم در مورد نوع فلز را میدهد بعلاوه آنکه صدای صوتی نیز پخش میشود که کار را برای تعیین کردن مکان دقیق و اندازه شیء فلزی آسان میکند.

مزایا این دستگاه فلزیاب:

دستگاه فلزیاب TECNIS 12000 دارای خصوصیت ها و ویژگی های زیادی است که آنرا از سایر دستگاه های پالسی متمایز میسازد از جمله مزایای مهم این دستگاه دارا بودن کلید تفکیک جداگانه برای هر لوپ قابل نصب روی دستگاه بصورت جداگانه و مجزاست که با چرخش روی سلکتور عمل تفکیک را انجام میدهد .
سیستم پالسی فوائد بسیار زیادی دارد از جمله قابلیت استفاده از لوپ های با قطرهای بزرگ و قدرت فرستندگی بالا مخصوصا زمانیکه شما به کاوش در عمق مشغول هستید هر گونه لوپی را با هر اندازه و شکل را با تنظیم کلید مخصوص آن میتوان به دستگاه وصل کرد.
سیستم توانائی کاوش در عمق را با هرگونه لوپی به شما میدهد وقتی شما قطر لوپتان را زیاد کنید حساسیت به اشیاء بزرگتر نیز بیشتر خواهد شد و در همان زمان به اشیاء کوچکتر حساسیت کمتری نشان خواهد داد.

دستگاه فلزیاب, قیمت فلزیاب, فلزیاب حرفه ای

ویژگی های دستگاه فلزیاب و گنج یاب TECNIS 12000:

این مسئله به شما زمانیکه به دنبال اشیاء بزرگتر هستید و نمی خواهید به دنبال اشیاء کوچک باشید کمک زیادی خواهد کرد لوپ های بزرگ تا اعماق را کاوش میکند این توانائی کاوش در عمق چه اشیاء آهنی و چه اشیاء غیرآهنی فقط از طریق سیستم پالسی امکان پذیر است.
فلزیاب های دیگر تحت تاثیر شرایط زمین و خاک قرار میگیرند و بنابراین عمق کاوش کمی را ارائه میدهند .
دستگاه قادر به یافتن مکان شیء فلزی در هوا به همان اندازه ای که در زمین قادر است میباشد و همچنین حساسیت دستگاه به فلزات غیرآهنی مخصوصا طلا بسیار بالا میباشد و با داشتن امکان تفکیک فلزیایی بی نظیر میباشد .
از دیدگاه متخصصان ساخت دستگاههای فلزیاب بهترین دستگاه از لحاظ کارائی و جواب دهی ساده ترین آن از لحاظ استفاده میباشد که در ساخت دستگاه این موضوع رعایت شده است .

 

  • حساسیت بالا نسبت به انواع فلزات
  • قابل اطمینان با استفاده آسان و ساده
  • نقطه یابی دقیق با لوپ های بزرگ
  • کاوش آسان و موثر مناطقی با مساحت زیاد
  • کارکرد در زمین با سطحی ناهموار
  • ساختمان مکانیکی محکم و بادوام
  • وجود لوپ های گوناگون برای کاوش
  • واکنش سریع صوتی همراه با کنترل نوسان ولتاژ و نمایشگر وضعیت شارژ باطری روی پانل جلوی دستگاه
  • لوپ های قابل استفاده جستجوگر ضد آب
  • داشتن کلید تفکیک جهت انجام عمل تفکیک با هر لوپ بصورت تنظیم اتوماتیک
  • داشتن کیف مقاوم
منبع:
  • ۹۷/۰۳/۱۱
  • mousa shamsaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی