فلزیاب فلزیاب تصویری

قیمت انواع فلزیاب

فلزیاب فلزیاب تصویری

قیمت انواع فلزیاب

  • ۰
  • ۰

دستگاه فلزیاب GPX 5000 NEW یکی از برترین دستگاه های فلزیاب و طلایاب میباشد که محصول شرکت مینلب (Minelab) و ساخت کشور استرالیا میباشد. تکنولوژی MPS بکار رفته در آن با عملکرد بالا و قابلیت کارکرد بسیاری از گزینه های کویل جستجو باعث می شود که GPX 5000 مورد توجه جدی کاوشگران قرار گیرد.
GPX 5000 یک معیار بالا در تکنولوژی تشخیص طلا میباشد که با استفاده از فن آوری های منحصر به فرد Minelab، سنسورهای چند دوره ای (MPS)، تکنولوژی ولتاژ دوگانه (DVT) و هماهنگ سازی زمان بندی هوشمند الکترونیکی (SETA)، GPX 5000 با کارایی بالا می تواند طلا بیشتری را نسبت به آشکارسازهای مارک دیگر پیدا کند. این دستگاه فلزیاب با ویژگی‌ها و عملکردهای شگفت آور خود نه تنها نسبت به انواع قبلی خود، GPX 4500، برتری دارد بلکه در دسته و گروهی مخصوص به خود قرار دارد.

تکنولوژیهای خاص GPX 5000 عبارت از حس کردن چندین دوره‌ای (MPS)، تکنولوژی ولتاژ دوگانه (DVT)، و تنظیم زمانبندی الکترونیکی هوشمند (SETA) می‌باشد. دستگاه GPX 5000 دارای عملکرد بالا قادر به یافتن میزان طلای بیشتری نسبت به انواع قبلی می‌باشد. شما با این دستگاه فلزیاب می‌توانید قطعات کوچک فلزات که کمتر از گرم وزن دارند و یا قطعات بسیار بزرگی که با دیگر دستگاه‌ها مشخص نمی‌شوند و اشیایی بین این اندازه‌ها را بیابید.

 

قطعات الکترونیکی پیشرفته جدید، خاکها/ زمانبندیهای جدید و میزان بسیاری از ویژگی‌ها با توانایی GPX افسانه ای ترکیب شده است تا بتواند میزان کانی شدن و معدنی شدن زمین را مشخص نماید و از نظر عمق برتری قابل ملاحظه‌ای بردیگر دستگاه‌ها داشته باشد.
به کارگیری ویژگی‌ها، عملکرد‌ها و صنعت خاص و منحصر به فرد در این دستگاه سبب شده است که تکنولوژی ثبت شده تضمین نماید که ردیاب های GPX می‌توانند به طور آرام و آهسته در میان شرایط زمین بسیار سخت نیز نفوذ نمایند، درحالیکه هنوز عمق زیاد و حساسیت بالا نسبت به قطعات فلزات را نیز دارا می‌باشند. متخصصین و حرفه ای‌ها آگاهی دارند که دستگاه های GPX قادر به تشخیص دادن و یافتن طلا درعمقی بیشتر از بقیه دستگاه ها، و در تمامی شرایط زمینی می‌باشند.
به این دلیل ما با اطمینان بیان می‌کنیم که دستگاه GPX از نظر عمق دارای برتری و مزیت می‌باشد.

 

تنظیمات مخصوص دستگاه:

با زمانبندی هایی بیشتر از قبل، ۸ زمانبندی موجود در GPX 5000 تغییرات دیجیتال و پردازش الکترونیکی در ردیاب را تغییر می‌دهد.
هر زمانبندی برای عملکرد مطلوب و بهینه تحت شرایط خاص طراحی شده است، این بگونه ای است که گویا شما هر زمانی که زمانبندی و تنظیم خاص و جدیدی را انتخاب می‌کنید یک دستگاه متفاوت در اختیار دارید.
این دستگاه برای متخصصین عتیقه جات و جستجوگران جواهرات که بهترین را درخواست می‌کنند و می‌خواهند که اشیا و اهداف را در بیشترین عمق بیابند بهترین گزینه می‌باشد.

 

کارکردن با دستگاه:

کارکردن با آن برای افراد مبتدی و تازه کار و نیز برای متخصصین راحت و آسان می‌باشد.
شما می‌توانید دستگاه را روشن کرده و با ۶ حالت و وضعیت جستجوی از پیش تنظیم شده کارخانه و یا عملکردهای اتوماتیک جستجوی خود را آغاز نمایید.
وقتی که درجستجوی طلا می‌باشید به بهترین نوع دستگاه نیاز دارید.
اگر به دنبال بهترین دستگاه طلا می‌باشید نیازی نسیت که دیگر به دنبال دستگاهی خوب و عالی باشید.

منبع:

  • ۹۷/۰۳/۱۱
  • mousa shamsaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی