فلزیاب فلزیاب تصویری

قیمت انواع فلزیاب

فلزیاب فلزیاب تصویری

قیمت انواع فلزیاب

  • ۰
  • ۰

فلزیاب ROVER UC

دستگاه فلزیاب ۳D سری Rover نه تنها فلزیاب های ساده با خروجی صوتی هستند بلکه دارای امکان ایجاد گرافیک سه بعدی عالی از زیر زمین نیز در آنها تعبیه شده است. با توجه به فن آوری تک سنسور، این نوع فلزیاب ها ، به طور مطلوب برای شناسایی اشیاء پنهان قابل استفاده هستند.
Rover UC یک نسل جدید از تکنولوژی تشخیص فلز است که اجازه دهید ما یک فلزیاب جستجوی عمیق جدید ارائه دهیم که کوچکتر، سبک تر و جمع و جور تر است از  هر فلزیابی است که قبلا ساخته شده است. برنامه نویسی دستگاه  توسط یک تلفن هوشمند کنترل می شود و بدون نیاز به کامپیوتر برای مشاهده موارد ذخیره شده.

Rover-UC

فلزیاب Rover UC بر مبنای تکنولوژی پیشرفته، مطمئن و قدرتمند مجموعه Rover میباشد که در آن بسیاری بسیاری از موارد بهتر و پیشرفته تر از بقیه می باشد. بنابراین فلزیاب چندکاره Rover UC قادر به تشخیص موقعیت و مکان اشیای مدفونی مانند طلا، نقره، جعبه و صندوقهای مدفون، حفره ها ، تونلها و مقبره ها می باشد که باعث شده است فلزیاب های Rover UC برای پیداکردن گنج های مخفی و پنهان شده مناسب می باشد.

 

مزایا و ویژگی های مهم این دستگاه:

  • کوچک،سبک بودن و شباهت آن به عصای پیاده روی
  • این دستگاه شبیه به یک عصای پیاده روی بوده که با  رادیوی FM و یک تلفن هوشمند به عنوان کنترل کننده فلزیاب عمل می کند که نمودارهای سه بعدی را نشان می دهند.
  • بدون نیاز به کامپیوتر
  • قادر به تمایز بین فلزات آهنی و غیر آهنی
  • از قبل برنامه ریزی شده و آماده کار
  • دارای باتری های استاندارد (باتریهای AA که همه جا موجود می باشند).

 

فلزیاب Rover UC شبیه به عصای پیاده روی می باشد و جستجو در مناطقی که با فلزیابهای معمول دیگر قادر به جستجو در آن نمی باشید را ممکن می سازد. شما می توانید با این دستگاه مکانهایی را که قبلا قادر به جستجو در آن نبودید را اسکن کنید. طول این عصا و چوبدستی می تواند تنظیم شود زیرا دارای مکانیسم تلسکوپی بوده و همچنین با رادیو FM کار میکند. بنابراین این فلزیاب به عنوان یک عصای پیاده روی چندرسانه ای که بطورکامل اشیای پنهان شده را شناسایی میکند مورد استفاده قرار می گیرد. به خاطر پردازشگرهای مدرن و اجزای ذخیره انرژی آن، دو باتری استاندارد AA برای تامین انرژی این فلزیاب کافی می باشد.

 

نرم افزار:

Rover-UC

نرم افزار سه بعدی برای بررسی اندازه گیریهای نموداری که بطور کامل در تلفن انجام میشود و شما برای بررسی داده ها هیچ نیازی به کامپیوتر نمی باشد، همچنین وزن کمتری دارد. براساس قدرت پردازش تلفنهای همراه امروزی مهندسین و برنامه نویسان نرم افزارها یک اسکنر سه بعدی که براحتی قابل استفاده است را تولید نموده اند. این دستگاه تمامی چیزهای لازم برای پردازش سریع و موثر را دارا می باشد. به خاطر صفحه نمایش لمسی این دستگاه شما می توانید تمامی نمودارها و تصاویر سه بعدی را چرخانده، زوم کرده و اندازه آنها را با انگشت خودتغییر دهید.
این دستگاه تلفن و برنامه OKM به زبانهای زیر موجود می باشد:
ورژن A : انگلیسی، فرانسوی، هلندی، اسپانیایی، ترکی، ایتالیایی
ورژن B: انگلیسی، فرانسوی، فارسی، عربی

این تلفن هوشمند بدون قفل حمل می شوند بنابراین اگر شما سیم کارت خود را در تلفن Android بدون قفل قرار دهید نه تنها می توانید با دستگاه Rover UC منطقه را اسکن نمایید بلکه میتوانید به عنوان یک تلفن عادی نیز آنرا به کارگیریدکه دارای تمامی کاربردهای موبایل ازجمله دسترسی به موبایل، تماس، و برنامه های نصب شده دیگر در موبایل می باشد.

این دستگاه همانند تمامی فلزیابهای سری Rover دارای کاربرد راحت و آسان و طراحی خوبی می باشد. به خاطر وزن کم آن که حدود ۰٫۶۵ توانید آنرا به هرجایی که می خواهید ببرید. شما تنها با استفاده ازیک دکمه می توانید تمامی حالات عملکردی را کنترل نمایید.

 

این دستگاه دارای حالات کار زیر می باشد:

– مغناطیس سنج تصویری برای نشان دادن محل اشیای فلزی فرومغناطیسی واقع در زیر زمین
– اسکن های سه بعدی با دستورالعمل و حالات تکانهای اتوماتیک (اسکنهای ۳بعدی منطقه با بررسی های سه بعدی مستقیم روی تلفن).

تمایز و تشخیص تصویری فلزات بین فلزات آهنی و غیر آهنی
تمامی اندازه گیریها و اسکنها فوراً و در محل آنالیز می شوند
درصورت لزوم می توانید تمامی تصاویر را برای بررسیهای لازم در تلفن ذخیره ویا مجدداً باز کنید.
برای افرادی که می خواهند از کامپیوتر استفاده کنند، تصاویر اسکن شده این دستگاه با نر م افزار۳بعدی visualizer مطابقت دارد. داده های بررسی شده این فلزیاب می تواند توسط کابل USB تلفن به هرکامپیوتری منتقل می شود. پس از انتقال داده ها اسکنها می توانند با نرم افزار visualizer 3D آنالیز شوند. این ممکن می سازد که اطلاعات دقیق و درستی در مورد اندازه اشیای مدفون داشته باشید. اسکنهای خوب و درست می توانند شکل و فرم درستی از اشیا را در زمان اسکن کردن نشان دهندو در حالت تشخیص بالا (High definition mode) آنرا ثبت نمایند.

  • ۹۷/۰۳/۰۶
  • mousa shamsaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی